Vores næste Green Beauty-milepæl bliver en informationsserie som giver forbrugere adgang til ekspertviden og gode råd fra den virkelige verden. Dette er første trin i vores nye forpligtelse der har som mål at inspirere og hjælpe millioner af mennesker til at leve grønnere inden udgangen af 2025.

   

Denne nye forpligtelse er den seneste i en række af ambitiøse 2025-mål som skal reducere Garniers miljøpåvirkning gennem hele værdikæden. Vi vil fortsætte vores bæredygtige transformering og forpligte os til at give millioner af mennesker ekspertråd og andre råd fra den virkelige verden, så det er nemt at finde ud af hvordan man nemmest sætter handling bag ordene.

Vi har arbejdet sammen med National Geographic Creative Works for at få denne historie ud til forbrugerne. Den er inspirereret af National Geographics Explorers arbejde og udforsker de ændringer vi kan lave i hverdagen som virkelig kan gøre en forskel samt tager fat på det vigtige spørgsmål: Kan Skønhed Blive Grønnere?

Adrien Koskas Garnier Global President

“For at realisere den fulde effekt af Green Beauty, ønsker Garnier at dele alt det vi lærer med vores kunder. Bæredygtighed kan være et skræmmende emne, og vores mål er at gøre det tilgængeligt - det har vi gjort med de produkter som vi udvikler, fra shampoobar med en teknologi som sikrer at den vaskes hurtigt ud, miljøvenlig emballage, tuber med integreret pap og genopfyldelige produkter - men vi vil gå endnu længere. Gennem National Geographic CreativeWorks arbejde stræber vi efter at give vores forbrugere adgang til de bedste eksperter og deres råd for et grønnere liv, hver dag.” Adrien Koskas, Garnier Global President